یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بازدید قطبی از خبرگزاری حوزه در اصفهان

حوزه/ رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: آنچه امروز در خبرگزاری حوزه قابل درک است، تلفیق صحیح بین علوم رسانه و تخصص حوزوی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی رئیس دفتر تبلیغات اسلامی واحد اصفهان و رئیس میز توسعه و تعمیق فرهنگ قرآن  از دفتر این خبرگزاری در  اصفهان بازدید و در جریان روند بارگذاری و تولید اخبار حوزوی در استان قرار گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قطبی در این بازدید با ابراز خرسندی از فعالیت های این خبرگزاری در اصفهان بیان داشت: فعالیت در رسانه های تخصصی پیچیدگی های منحصر به خود را دارد ، به خصوص آنکه حساسیت هایی نیز در مورد  این شاخه فعالیت وجود داشته باشد.

 وی تاکید کرد: آنچه امروز در خبرگزاری حوزه قابل درک است، تلفیق صحیح بین علوم رسانه و تخصص حوزوی است.

رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان ادامه داد: با رصد فعالیت های واحد استان اصفهان این خبرگزاری می توان نتیجه حساسیت و برنامه ریزی صحیح در بخش بالادستی این خبرگزاری را درک کرد، آنچه امروز به سادگی قابل درک است همت جوانانی است که با وجود تمام مشقت های و صبوری هایی که در راه رسالت خبری خود دارند با عشق و پایداری سعی در اشاعه فرهنگ دینی ناب دارند و این امر جز با توکل بر خدا و قبول مجاهدت در راه ایمان و اعتقاد امکان پذیر نیست.

حجت الاسلام قطبی در ادامه با اشاره به اهمیت رسانه ها در امر تبلیغ دینی اظهار داشت: امروز دشمن، تفکر و باور جوانان ما را نشانه گرفته و نقش تبلیغ بسیار حایز اهمیت است، اگر می بینیم جوانانی هنوز به اعتقادات پایبند بوده و حتی در این راه مجاهدت می کنند می توان به آینده امیدوارتر بود، حضور رسانه های انقلابی در فضای مجازی فرصتی است که نباید از آن غافل شد.

در ادامه این مراسم، سید امیر حسین ابطحی ،مسئول خبرگزاری حوزه در اصفهان نیز با اشاره به رسالت سنگین رسانه‌های انقلابی و دینی در مطالبه‌گری و ترویج ارزش های اسلامی و انقلابی با محوریت عدالت‌خواهی اظهار داشت: حریت و آزادگی رسانه و نگاه تیزبین و مصلحت‌اندیش یک الزام ضروری برای دفع آفات رفتارهای نابالغ سیاسی در فضای استان و شهر است.

وی افزود: ورود تاثیرگذار و جریان‌ساز رسانه در تصمیم سازی‌ و برنامه‌ریزی‌ها، نظارت بر روند اجرا و مطالبه‌گری در رابطه با نتایج فعالیت مدیران و نهادها، از عمده‌ترین وظایفی است که اصحاب رسانه به عنوان بازوی مردم باید در صدد انجام آن برآیند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha