سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
کد خبر: 376311
۲۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۶
حوزه علمیه آوج افتتاح شد

حوزه/ با حضور مسئولان حوزوی و استانی حوزه علمیه شهرستان آوج افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین در مراسم افتتاحیه حوزه علمیه شهرستان آوج که با حضور امام جمعه، فرماندار، بخشدار، اعضای شورای اسلامی و شهردار آوج برگزار شد، ضمن قدردانی از امام جمعه و مسئولین این شهر در رابطه با تاسیس حوزه علمیه گفت: پیگیری های مسئولین وامام جمعه این شهر در احداث مدرسه علمیه دراین شهر ولایتمدار وعالم پرورستودنی است.

وی به ضرورت مدارس حوزه های علمیه وحضور روحانیون در روستا ها و شهرها گفت: امروز در روستا ها و شهرها به حضور روحانیون و مبلغین نیاز بوده و احداث مدرسه علمیه  وحضور طلاب وروحانیون در این شهر می تواند در تبلیغ مسایل دینی وشرعی در روستا ها ی این شهرتاثیر گزار باشد.

مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: با احداث و تکمیل این مدرسه دیگر نیاز به حضور طلاب در شهر قزوین نیست، بلکه می توانند در همین شهر بوده و دروس و کارهای تبلیغی را انجام دهند.

وی در ادامه به حضور تاثیر گزار و موثر روحانیت در کشور و در استان خاطر نشان کرد: قشر روحاینت بود که توانست با همدلی و همکاری ملت ایران و رهبری هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) این نهضت عظیم را به پیروزی رسانده و حتی همین روحانیت و طلاب در ایام دوران دفاع مقدس حضوری فعال و پرنشاطی داشتند که شهدای طلاب و روحانی در کشور و در همین استان ما خود گواه این مطلب است.

این استاد حوزه ادامه داد: امروز روحانیت ما در همه عرصه های مختلف سیاسی –جهادی  وسازندگی و تبلیغی نقش موثر و فعالی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha