یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 383939
۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴
ابراهیم المقداد

حوزه/ ابراهیم المقداد نام نوجوان ۱۵ ساله بحرینی است که بنا بر اتهامات سیاسی که دادگاه آل خلیفه به وی نسبت داده هم اکنون در زندان به سر می برد او کوچک ترین زندانی انقلابی بحرین است.

به گزارش سرویس بین اللملل خبرگزاری «حوزه»، ابراهیم المقداد نام نوجوان 15 ساله بحرینی است که بنا بر اتهامات سیاسی که دادگاه آل خلیفه به وی نسبت داده هم اکنون در زندان به سر می برد. او متهم است به سوزاندن خوردی زرهی، دزدیدن خودروی پلیس و تلاش برای قتل ماموران امنیتی.

ابراهیم اکنون از سلول خود در زندان نامه ای نوشته و در این نامه ماه رمضان را قسم داده که او را از شکنجه و ضرب و شتم ماموران زندان نجات دهد.

ترجمه متن نامه بدین شرح است:

مرا به یاد می آورید یا فراموش کرده اید؟ آیا ماجرای عجیب مرا می دانید؟

آیا ماجرای نوجوان مظلومی را شنیده اید که کوچک ترین زندانی انقلابی بحرین است و طبق قانون تروریسم بحرین به همراه 6 نفر از دوستان خود به 10 سال زندان محکوم شده است؟

آنگاه که زندانی شدم 15 سال سن داشتم و اکنون در شب چهارم ماه رمضان دقیقا چهار سال است که در زندان هستم و وارد سال پنجم شده ام.

ای ماه رمضان تو را بسیار دوست دارم، اما اکنون با آمدن تو اندوهگینم. تو را بسیار دوست دارم اما همین که می آیی اشک هایم سرازیر می شود، چون اکنون بزرگ شده ام و به همراه برادرانم مشتاق تو هستم.

زمانی که زندانی شدن کودکی بودم، اما اکنون در این اتاق دربسته و با زنجیرهای آهنین گویی پیر شده ام.

ای ماه خوبی ها! تو را به حرمتت سوگند می دهم به حال من رحم کن و مرا نزد پدر و مادر و برادرانم بازگردان که از این همه شکنجه و ضرب و شتم به ستوه آمده ام.

و شما ای برادران دینی! در ماه رمضان به یاد من باشید، در مجالس دعا و قرآن ما را یاد کنید.

عزیزان من! خانواده و نزدیکان و دوستان و همسایگان! همه شما را دوست دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha