شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجاب و عفاف

حوزه/ نشست فعالان عفاف و حجاب امروز در محل پژوهشگاه مطالعات جهان سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از تهران، نشست فعالان عرصه عفاف و حجاب، صبح امروز با حضور تعدادی از فعالان این عرصه در محل سالن اجتماعات پژوهشگاه مطالعات جهان سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

در این نشست تعدادی از فعالان عرصه حجاب و عفاف، با اشاره به برخی از مشکلات این عرصه، خواستار حمایت مادی و معنوی متولیان حجاب از تولید کنندگان چادر و سایر محصولات حجاب در جامعه شدند.

خانم عرب لو نماینده بنیاد ملی عفاف و حجاب در این نشست با بیان اینکه نیازمند ارائه طرح های نوین در عرصه حجاب هستیم، گفت: علاوه بر نگاه به بازار داخل، با توجه به گرایش روز افزون مردم در اقصی نقاط دنیا به دین مبین اسلام، ضروری است طراحان ما محصولات خود را برای استفاده سایر علاقه مندان به حجاب در کشورهای مختلف به ویژه اروپا صادر نمایند که این بنیاد در این راستا برنامه هایی در دست اجرا دارد.

خانم سرافراز دبیر اجرایی ستاد حجاب و عفاف پژوهشگاه مطالعات جهان هم با جمع بندی مباحث مطروحه، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست شناسایی و ارتباط گیری با متولیان عرصه حجاب و عفاف در سطح جامعه است تا با ساماندهی و تجمیع نظرات و پیشنهادات در این راستا، مباحث مطروحه برای ارائه راهکارهای اجرایی به کمیسون اقتصاد مقاومتی ارائه گردد.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha