شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
عفاف و حجاب

حوزه / همزمان با هفته عفاف و حجاب، از سوی اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی، آزمون احکام و معارف «امر به معروف و نهی از منکر» برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، در این آزمون که از برنامه های محوری روز ملی عفاف و حجاب بود 224 نفر از خواهران خدمتیار فرهنگی حضور داشتند.

 این بانوان به عنوان راهنمای زائر پس از گذراندن دوره آموزشی معارف و احکام امر به معروف و نهی از منکر، در آزمونی که در رواق غدیر برگزار شد، حضور یافتند.

رئيس اداره پاسخگويي به سوالات ديني آستان قدس رضوي در این باره گفت: هدف از برگزاری این دوره و آزمون، آموزش و تربیت خادمان افتخاری متخصص ویژه امر به معروف و نهی از منکر در حرم مطهر رضوی است.

مهدي لساني ادامه داد: خادمان حرم رضوی در دوره امر به معروف و نهی از منکر با مفاهیم معارف و احکام امر به معروف و نهی از منکر آشنا شده و برخی از راهکارها و مشکلات اجرایی این فریضه دینی را مورد بررسی قرار دادند.

لسانی تصریح کرد: اهمیت و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر، فوائد و آثار، علل ترک، راهکارهای اجرایی و مصادق امر به معروف و نهی منکر برخی از سرفصل های مورد بررسی این دوره بود.

وی خاطرنشان کرد: خادمانی که در این آزمون موفق به کسب امتیاز قبولی شوند، به عنوان خادمان ویژه امر به معروف و نهی از منکر در حرم مطهر رضوی فعالیت خواهند داشت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha