جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
روشن صالح

حوزه/ خبرنگار اسبق شبکه الجزیره نوشت: فرانسه اسلام‌هراس بوده و سیاست خارجی بسیار مخربی دارد و این حملات هولناک نیز واکنش وحشتناکی به این امر هستند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، خبرنگار سابق شبکه الجزیره، اسلام‌هراسی در فرانسه و سیاست خارجی این کشور را عامل حمله تروریستی نیس در فرانسه دانسته است. حمله تروریستی که موجب کشته شدن حداقل 84 نفر و مجروح شدن بیش از 200 تن شده بود.

روشن صالح که در حال حاضر سرپرست وبسایت خبری اسلامی در انگلیس است،  پس از حمله تروریستی نیس، با گذاشتن کامنت‌هایی در شبکه‌های اجتماعی، فرانسه را به خاطر وقوع این جنایات سرزنش کرده و نوشت:

«فرانسه ملتی اسلام‌هراس بوده و سیاست خارجی بسیار مخربی دارد و این حملات هولناک نیز واکنش وحشتناکی به این امر هستند. غرب سرش را در زیر شن‌های جنایات خودش فرو کرده است! و داعش از تهاجم غرب به عراق و جنگ حامیان فرانسه در سوریه رشد و گسترش یافت.

صالح در ادامه با لحنی کنایه‌آمیز نوشت:

بنابراین اساسا سیاست مرگبار خارجی فرانسه و اسلام‌هراسی فرانسوی و نژادپرستی در فرانسه هیچ ارتباطی با این حملات در خاک فرانسه ندارد! البته که دارد!  و شیوه متوقف کردن حملات آینده داعش برخورد با اسلام‌هراسی و تغییر سیاست خارجی است. فرانسه اقدامی در این رابطه انجام نداده و حملات نیز ادامه خواهند داشت.

عده‌ای از کاربران اینترنتی در غرب به پست‌های گذاشته شده توسط این خبرنگار حمله کردند و او در جواب آنان نوشت:

واکنش احمقانه به حقیقت آشکاری که من درباره سیاست خارجی فرانسه و اسلام‌هراسی نوشته بودم حاکی از این است که چرخه خشونت متوقف نخواهد شد. مسئولین ظاهرا کاری در این باره نمی‌کنند اما آنان بایستی کسانی را که این پست‌ها را برای من گذاشته بودند تحت پیگرد قانونی قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha