یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شهادت فلسطینی

حوزه/ دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل متحد، ضمن ارائه گزارشی از به شهادت رسیدن ۶۰ فلسطینی که ۱۶ نفر آنها کودک می باشند به دست رژیم صهیونیستی در سال میلادی جاری خبر داد.

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، دفتر هماهنگی امور انسانی سازمان ملل متحد، ضمن ارائه گزارشی، از به شهادت رسیدن 60 فلسطینی که 16 نفر آنها کودک می باشند به دست رژیم صهیونیستی در سال میلادی جاری خبر داد.

طبق این گزارش سربازان اشغالگر اسرائیل در این سال 100 عملیات تفتیش انجام داده اند که منجر به دستگیری ده ها فلسطینی شده است. همچنی تعداد خانه هایی که در این سال توسط این رژیم تخریب شده است 40درصد نسبت به سال 2015 افزایش داشته است. شمار این خانه ها در شرق قدس به ۱۱۴ عدد می رسد

بنابر گزارش سازمان ملل در هفته گذشته 20 ساختمان متلعق به فلسطینی ها در قدس شرقی به بهانه نداشتن جواز تخریب شده است اقدامی که سبب بی خانمان شدن 17 نفر و خسارت به  221 نفر دیگر شده است.

همچنین در این گزارش آمده است شهرک نشینان صهیونیست در هفته گذشته  در شهرک ارئیل بطری ها شیشه ای به سمت ماشین های فلسطینی ها پرتاب کردند که به مجروح شدن تعدادی از فلسطینیان منجر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha