دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
 دومین حمله نظامیان صهیونیستی به دفاتر زکات در یکسال گذشته

حوزه/ ده‌ها نظامی اسرائیلی به دفتر زکات در بیت لحم حمله کرده و با شکستن درب ورودی، اقدام به مصادره کامپیوترها، فایل‌ها و اسناد حاوی اطلاعات خانواده‌های یتیمان و نیازمندان کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc.org، در ساعات نخستین امروز صبح، ده‌ها نظامی اسرائیلی به شهر بیت لحم در کرانه باختری حمله کرده و با شکستن درب ورودی دفتر زکات، اقدام به مصادره کامپیوترها،  فایل‌ها و اسناد حاوی اطلاعات مربوط به خانواده‌های یتیمان و نیازمندان کردند.

محمد رزق سرپرست کمیته زکات در بیت لحم در این باره گفت: نظامیان صهیونیستی پس از شکستن درب جلویی ساختمان به داخل دفتر این کمیته در ناحیه الکرکفا در مرکز بیت لحم یورش بردند.

رزق در ادامه گفت که سربازان وحشیانه به تفتیش این دفتر پرداخته و سپس اقدام به مصادره 6 دستگاه کامپیوتر، دفترچه‌های حسابداری و فایل‌های حاوی اطلاعات شخصی خانواده‌های یتیمان و نیازمندانی کردند که از دفتر زکات کمک‌های مالی دریافت می‌کنند.

به گفته او این دومین یورش نظامیان اسرائیلی به دفاتر زکات در سال جاری می‌باشد.

در اخبار مشابه، منابع پزشکی فلسطینی گزارش داده‌اند که 3 مرد جوان فلسطینی در ساعات پایانی شب جمعه در پی حمله نظامیان صهیونیستی به شدت مجروح شده‌اند.

در سحرگاه روز شنبه نیز ده‌ها سرباز صهیونیستی به چندین ناحیه در منطقه شرقی بیت المقدس اشغالی خصوصا شهر قدیمی هجوم برده، به تفتیش گسترده خانه‌های فلسطینی اقدام کرده و حداقل 10 جوان فلسطینی را ربودند.

در سحرگاه روز جمعه نیز سربازان به چندین خانه در ناحیه قدیمی بیت‌المقدس و شهر سیلوان در جنوب مسجد الاقصی حمله کرده، به تفتیش وحشیانه‌ خانه‌ها اقدام کرده و 17 جوان فلسطینی را ربودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha