سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مدرسه علمیه مجازی

حوزه/ مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری در خوزستان ویژه «درس خارج آیت‌الله موسوی جزایری» برای سال تحصیلی جدید طلبه می پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از اهواز، مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری ویژه «درس خارج آیت‌الله موسوی جزایری»، برای  سال تحصیلی ۹۶-۹۵ طلبه می پذیرد.

بر اساس این گزارش، شرایط ثبت‌نام برای طلاب برادر، اتمام پایه 9 و برای خواهران اتمام کتبی سطح 3 می‌باشد که داوطلبین می‌توانند از طریق پایگاه اینترنتی www.jazayeri-vu.ir مراحل ثبت‌نام خود را آغاز و در سال تحصیلی جدید این مدرسه علمیه، نام‌نویسی کنند.

همچنین، «بهره‌مندی از مشاورات تخصصی فقه و اصول به صورت مجازی و حضوری»، «امکان ادامه تحصیل سطح 3و4 برای طلاب شاغل»، «اعطای گواهی پایان دوره پس از هر دوره درسی» و «امکان ارائه مقاله علمی در نشریه علمی-تخصصی فقه جعفری» بخشی از مزایای شرکت در مدرسه علمیه مجازی فقیه جعفری می‌باشد.

 بنا به اعلام مدیریت این مدرسه علمیه، زمان ثبت‌نام این مدرسه از پانزدهم شهریورماه آغاز و به مدت 11 روز ادامه  خواهد داشت؛ طلاب علاقه مند می‌توانند سؤالات، نظرات، انتقادات و یا پیشنهادات خود را به صورت تلفنی با شماره تماس ۳۵۵۱۱۶۴۳-۰۶۱مطرح نمایند.

لازم به ذکر است، دفتر مدرسه علمیه مجازی فقه جعفری، در  اهواز، بلوار آیت‌الله بهبهانی، جنب مسجد اعظم، مدیریت حوزه علمیه خوزستان، واقع شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سید یاسین SE ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۱
    0 0
    با عرض ادب و احترامات! بنده در مورد این مدرسه مجازی یک کمی معلومات میخواستم ارائه دریافت نمایم. من مقیم خارج از کشور ایران هستم و خیلی علاقه مندی زیاد به به آموزش و تحصیلات در عرسه حوزه و دین دارم. ممنون میشم اگر معلومات بیشتری در مورد چگونگی و ثبت نام در این مدرسه مجازی شوم جهان سپاس خداوند یار و مددگار تان