چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
خانه موزه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین  ابوترابی

حوزه/ آیین مرمت، بازسازی و افتتاح خانه موزه حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی با حضورنماینده ولی فقیه دراستان وامام جمعه قزوین برگزارشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن ابوترابی فرد، امروز در آئین مرمت، بازسازی و افتتاح خانه موزه مرحوم حجت الاسلام و المسلمین  ابوترابی، به سرافرازی و پیروزی آزادگان در دوران اسارت گفت: درحقیقت، آزادگان از افتخارات ارزشمند این نظام اسلامی محسوب شده که باید قدردان زحمات آنها باشیم.

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی به اراده بالای آزادگان در دوران اسارت بیان داشت: آزادگان سرافراز ما که آزموده ترین فرزندان این ملت محسوب می شوند، امروز مورد امید و اعتماد نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت  شریف می باشند.

وی به ایستادگی  ارزشمند  دوران اسارت مقابله  با دشمن  بعث خاطرنشان کرد: اسرای ما در دوران اسارت خود همچون جبهه ها مقاومت کردند و حتی در زیر شکنجه های وحشتناک رژیم بعث و آن فشارهای روحی و جسمی استوارتر از همیشه و با توکل  به خدای  متعال وائمه معصومین (ع)  به دشمن درس فراموش نشدنی دادند.

حجت الاسلام  والمسلمین  ابوترابی فرد ادامه داد: در شرایط خوفناک زندان های رژیم بعث اسرای ما حاضر نمی شدند، سر سوزنی از آرمان های خود عدول نمایند و حتی غربی های مدعی حقوق بشر این مسائل را می دیدند؛ ولی هیچ عکس العملی  نشان نمی دادند.

وی به شخصیت ارزشمند سید علی اکبر ابوترابی پرداخت و بیان داشت: مرحوم ابوترابی نماد شکوهمند آزادگی است و نماد تقوا و ایستادگی و مقاومت بودند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha