چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
حجت الاسلام نوروزی

حوزه/ حجت الاسلام نوروزی گفت: از جمله نیازهایی که حوزه باید در اختیار طلاب خود قرار دهد، مسئله بصیرت افزایی و بالابردن سطح سیاسی طلاب می باشد که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تأکید کرده اند.

حجت الاسلام رسول نوروزی در گفتگو  با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، با اشاره به اینکه امروز حوزه های علمیه باید برنامه های منظمی داشته باشند، گفت: حوزه های علمیه  باید با مهارت ها و علوم روز آشنا شده و آشنایی با مباحثی همچون دانستن یک زبان، رایانه، تایپ و ... برای موفقیت در عرصه بین المللی ضروری است.
معاون آموزش حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: از جمله نیازهایی که باید حوزه در اختیار طلاب خود قرار دهد، مسئله بصیرت افزایی و بالابردن سطح سیاسی طلاب می باشد که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تأکید کرده اند.
استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: مسئولان و مدیران حوزه علمیه باید برای تأمین وضع معیشتی طلاب برنامه ای جامع  و دقیق  داشته و برای سلامتی، تندرستی  و نشاط  طلاب برنامه ای تدارک ببینند.
حجت الاسلام نوروزی به جایگاه ارزشمند حوزه های علمیه در کشور اشاره و اظهار داشت: حوزه های علمیه از دیرباز مهد علم و دانش و کانونی برای تزکیه  نفس و تربیت  روح  و جان بوده و هست و هزاران دانشمند، فقیه، فیلسوف، محدث، مفسر و متکلم محصول حوزه علمیه می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha