چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۲ شوال ۱۴۴۵ | May 1, 2024
خانم دکتر فاطمه محمد بیگی

حوزه/ دکتر محمدبیگی گفت: امروز دشمنان در تلاش هستند که علاوه بر ترویج بی عفتی و بی حجابی، به کانون خانواده ها نیز ضربه بزنند اولیاء باید آموزش های لازم را برای فرزندان خود داشته باشند.

خانم فاطمه محمد بیگی در گفتگو با خبرگزاری ­«حوزه»، از قزوین به مسئله عفاف و حجاب در جامعه اشاره کرد و گفت: مسئله بدحجابی در جامعه اسلامی، نشأت گرفته از عدم دانش و آگاهی است که مسئولان امر باید فعالیت بیشتری در حوزه های فرهنگی داشته تا بتوانیم پاسخ مناسبی در این زمینه دریافت نماییم.
این استاد حوزه علمیه قزوین به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به کانون خانواده ها اشاره و خاطرنشان کرد: امروز دشمنان در تلاش هستند که علاوه بر ترویج بی عفتی و بی حجابی، به کانون خانواده ها نیز ضربه  بزنند، لذا اولیاء باید آموزش های لازم را برای فرزندان خود داشته باشند.
خانم محمد بیگی به پاکدامنی و انتخاب صحیح همسر در جامعه اشاره و بیان داشت: حتی اشخاصی که پاکدامن نیستند، به دنبال همسرانی پاکدامن می باشند که این مسئله بیانگر فطرت انسان می باشد که به دنبال این مسائل است.
استاد حوزه علمیه قزوین به وظیفه خواهران طلبه در این عرصه اشاره کرد و گفت:‌حوزه های علمیه خواهران و بانوان طلبه ما می توانند با فعالیت های مناسب خود،  در مسئله عفاف و حجاب تأثیرگذار باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha