دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 391466
۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
مسجد الاقصی

حوزه/ الازهر از جامعه بین الملل و سازمان همکاری اسلامی و سازمان های بین الملل و حقوق بشر خواست اقداماتی جدی برای جلوگیری از رفتارهای وحشیانه و هتاکی ها نسبت به اولین قبله مسلمانان و سومین حرم شریف جهان انجام دهند تا حرمت و قداست این حرم حفظ شود.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی هتک حرمت مکرر مسجد الاقصی توسط یهودیان شهرک نشین و حمایت اشغالگران صهیونیست از آنها الازهر مصر با صدور بیانیه ای هتک حرمت مسجد الاقصی توسط شهرک نشینان یهودی و حمایت پلیس اشغالگر از آنها را محکوم کرد.

الازهر همچنین حفاری های جدید زیر حرم شریف قدس را با هدف ساختن هیکل یهودی و استمرار شهرک سازی ها و از بین بردن آثار اسلامی شهر قدس را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده: ما با هتک حرمت مسجد الاقصی و تمام توطئه هایی که با هدف یهودی سازی قدس شریف و از بین بردن آثار اسلامی این شهر انجام می گیرد و همچنین با تلاش برای تقسیم بندی زمانی و مکانی حرم قدسی و حفاری های پیوسته در زیر این مسجد مقدس مخالفیم و اعلام می کنیم پیامدهای تحریک احساسات دینی مسلمانان فلسطین و خارج فلسطین می تواند مانع حل و فصل مساله فلسطین باشد.

الازهر از جامعه بین الملل و سازمان همکاری اسلامی و سازمان های بین الملل و حقوق بشر خواست اقداماتی جدی برای جلوگیری از این رفتارهای وحشیانه و هتاکی ها نسبت به اولین قبله مسلمانان و سومین حرم شریف جهان انجام دهند تا حرمت و قداست این حرم حفظ شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha