یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
 آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که دشمنان به دنبال ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولین و حوزه و دانشگاه هستند گفتند: باید امکانات مساوی در اختیار آحاد جامعه قرار گیرد تا شاهد اتفاقات خوبی در جامعه و مراکز علمی باشیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی امروز در دیدار با معاون و مدیران وزارت علوم که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، با بیان این که همه ما امانتدار نعمت های الهی هستیم و نه مالک آنها، اظهار داشتند: خدا پناه همه انسان ها است و معتقدیم هر آنچه در اختیار ما قرار داده، روزی به او بر خواهدگشت.

ایشان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی کشوری مقتدر و دارای استقلال و امنیت خوبی است، اظهار داشتند: این امنیت و استقلال مرهون امام(ره)  و خانواده شهدا است.

استاد حوزه علمیه قم با بیان این که باید قدردان این امنیت باشیم اظهار داشتند: باید وحدت و اتحاد در بین همه مسئولین و جامعه اسلامی وجود داشته باشد تا کشور از هر لحاظ پیشرفت کند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان این که دشمنان به دنبال اختلاف بین مردم و مسئولین و حوزه و دانشگاه هستند گفتند: باید امکانات مساوی در اختیار آحاد جامعه قرار گیرد تا شاهد اتفاقات خوبی در جامعه و مراکز علمی باشیم.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha