یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
غدیر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کلاردشت گفت: وظیفه حوزه هاست که پیام غدیر را با شعار لبیک یارسول الله به عنوان سند حقانیت اسلام و پاسخی به اندیشه های نادرست تکفیرها، به فرزندان و نسل آینده امان انتقال دهیم

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مازندران، زهرا بحرکاظمی مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا(س) کلاردشت در نشست با رئیس سازمان تبلیغات و رؤسای ادارات شهرستان کلاردشت جهت برگزاری برنامه های دهه ولایت، بیان کرد: با توجه به این که غدیر حقانیت دین اسلام را ثابت کرد؛ لذا سعی حوزه علمیه خواهران بر این است که در طرح و برنامه ها ی این دهه، مولی الموحدین علی (ع) را به عنوان اسوه و الگوی حسنه معرفی کند. .

وی افزود: غدیر نیاز دیروز، امروز و فردای جامعه است؛ خداوند با دستور به پیامبر در روز عید غدیر، امیر المومنین  را که اسوه فضیلت ها و ارزش بودند را به بشریت معرفی کرد تا بشر چگونه زندگی کردن را بیاموزد.

وی خاطرنشان کرد: مدرسه علمیه الزهرا (س) در دهه ولایت، برنامه های قرائت زیارت جامعه کبیره و تفسیر آن ، تفسیر آیه ولایت ، خطبه غدیر، تفسیر خطبه شقشقیه و زیارت امین الله را برای بانوان و جوانان کلاردشت خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: وظیفه حوزه هاست که پیام غدیر را با شعار لبیک یارسول الله به عنوان سند حقانیت اسلام و پاسخی به اندیشه های نادرست تکفیرها، به فرزندان و نسل آینده امان انتقال دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha