شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام محمد محبی

حوزه / حجت الاسلام محبی گفت: حوزه‌های علمیه، قوام اصلی و ستون مهم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند که عالمانی برای ترویج و تبلیغ و تبیین احکام الهی و دین اسلام تربیت می نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی  درجمع طلاب مدرسه علمیه امام صادق (ع) به جایگاه  حوزه های علمیه اشاره و گفت:  حوزه های علمیه سفیران هدایت درعرصه های مختلف هستند و باید این نهادها تقویت شود.

مسئول نهادنمایندگی ولی فقیه دردانشگاه پیام نور قزوین، حوزه های علمیه را از ستون های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهارکرد: حوزه‌های علمیه، قوام اصلی وستون مهم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند که عالمانی برای ترویج و تبلیغ و تبیین احکام الهی و دین اسلام تربیت  می نمایند.

استاد حوزه علمیه قزوین به  وظیفه اصلی طلاب حوزه های علمیه اشاره و بیان داشت: طلاب باید با اخلاص و نظم در راستای  ترویج فرهنگ و احیای ارزش های دینی و انسانی گام برداشته و روحیه علم و دانش را درهمه جا بیش از پیش درخود تقویت نمایید.

استاد حوزه علمیه قزوین به بهره گیری بیشتر از فرصت ها توسط طلاب حوزه های علمیه تاکید  و خاطرنشان کرد: شما طلاب حوزه های علمیه باید  قدر این نعمت ها و فرصت ها را دانسته  و در راستای ارتقای علم و دانش خود بکوشید.

 حجت الاسلام محبی ادامه داد:  شما طلاب باید با اخلاص و نظم در راستای  ترویج فرهنگ و احیای ارزش های دینی و انسانی گام برداشته و زمانی می توانید موفقیت کسب کنید  که این دومورد را رعایت نمایید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha