سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
افتتاح  مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) آوج

حوزه/ مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج با حضور نماینده ولی فقیه در قزوین، مدیر حوزه استان، مسئولان شهرستان، روحانیون و طلاب افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام مسعود هادی، مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج، در این مراسم با ابراز خرسندی از آغاز مدرسه، گفت: وجود جوانان ونوجوانان مؤمن، پاک سرشت و دوستدار اهل بیت (ع) ایجاب می کرد که در این دیار ولایتمدار، حوزه علمیه ای تأسیس شود تا حلقه اتحاد و مودت بین مردم وعالمان دینی گسترده تر از گذشته موجب تعالی شهرستان گردد.

وی، به همراهی و کمک خیّرین  در ساخت مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) اشاره کرد و افزود: شروع هر کار وخدمتی، با کمی ها و کاستی هایی همراه است، ولی خوشبختانه منطقه آوج دارای خیرین متدین ودینمداری است که قطعا  در ادامه راه به تکمیل وتجهیز این مدرسه کمک خواهند نمود.

مدیر مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان آوج  ادامه داد:  خداوند برای هر فردی، تقدیر وسرنوشتی رقم زده و مایه مباهات وافتخار است که  پروردگار متعال برای طلبه های عزیز تقدیری ارزشمند در جهت خدمت به دین مردم  قرار داده و باید قدر این فرصت و موهبت عظیم را بدانیم.

 حجت الاسلام هادی، تقویت تهذیب واخلاق را در بین طلاب با اهمیت دانست و بیان داشت: روحانیت ملجاء و مأمن مردم است و طلاب باید الگو و راهنمای نیکو و شایسته برای مردم باشند.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha