پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
حجت الاسلام متقی نژاد

حوزه/ چهل و پنجمین دوره طرح ضیافت ملکوت با حضور ۱۰۰ خانواده طلاب تازه ملبس شده در مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام متقی نژاد، با اشاره به  اینکه دفتر امور تربيت اخلاقی معاونت طرح‏هايی را در زمينه ترويج و توسعه فرهنگ دينی برنامه ریزی کرده و در دست اجرا دارد، روند  ملبس شدن طلاب را مدنظر قرار داد و گفت: معاونت تهذیب با همکاری مرکز خدمات حوزه  در راستای حمایت و تشویق طلاب برای امر مقدس تلبس، و برای تکریم خانوادهای آنان، هدیه ای را در قالب سفر به مشهد مقدس برای طلابی که موفق به اخذ مجوز تلبس می گردند، در نظر گرفته است.

وی تصریح کرد: این اردو سه روز بوده و در آن  برنامه های مختلفی برای طلاب در راستای  ارتقای سطح معنویت ، آسیب شناسی مسایل روز و آشنایی با مهارت های زندگی برگزار می گردد.

حجت الاسلام متقی نژاد با بیان اینکه، این اردو در حال حاضر برای طلابی که از سال گذشته موفق به امر تلبس شده اند برگزار می گردد، خاطرنشان ساخت: چهل و پنجمین دوره طرح ضیافت مهر با  حضور 100 خانواده در مشهد مقدس برگزار شد.

مدیر برنامه ریزی اداره تلبس معاونت تهذیب حوزه های علمیه، با بیان اینکه در این دوره طلاب و  خانواده های آنان از حضور اساتید توانمند و برجسته حوزوی کشور بهره مند شدند، اذعان داشت: در این دوره خانواده های حوزوی نیز با برخی از مسایل تربیتی اسلامی آشنا گردیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha