یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 399412
۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
شهادت یک فلسطینی پس از گذشت ۲۴ سال درد و رنج

حوزه/ یک مرد فلسطینی که در سال ۱۹۹۲ در اثر شلیک گلوله صهیونیست‌ها به ناحیه سر به شدت مجروح شده بود، پس از گذشت بیش از ۲۴ سال تحمل سختی جراحت به مقام شهادت نائل شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»به نقل از imemc.org، به گفته منابع پزشکی در فلسطین، یک مرد فلسطینی که از سال 1992 تا کنون از جراحات جدی در پی حمله صهیونیست‌ها به اردوگاه آوارگان الجلزون در شمال رام الله در کرانه باختری رنج می‌برد، سرانجام روز گذشته جان خود را از دست داد.
به گفته این منابع احمد مصطفی زید 44 ساله در حالی که 17 سال بیشتر نداشت، هنگام ترک مسجد محلی در اردوگاه آوارگان فلسطینی، از فاصله نزدیک مورد اصابت گلوله شلیک شده از سوی صهیونیست‌ها قرار گرفت. شلیک گلوله به ناحیه سر منجر به آسیب‌های مغزی، فلج فوری و عوارض متعددی برای او شد که تا هنگام مرگش در بیمارستان رام الله از این صدمات رنج می‌برد.
این تیراندازی زمان رخ داد که نظامیان صهیونیستی در سحرگاه 1992 به اردوگاه آوارگان حمله کرده، با ده‌ها تن از جوانان محلی که به سوی خودروهای نظامی سنگ پرتاب می‌کردند درگیر شده و اقدام به شلیک گلوله و گاز اشک آور کردند.
در اخباری مشابه نظامیان صهیونیستی در سحرگاه چهارشنبه به چندین منطقه جنوب کرانه باختری الخلیل حمله کرده، خانه‌ها را تفتیش کردند و 9 فلسطینی از جمله یک عکاس خبری را بازداشت کرده و عکس‌های او را مصادره کردند.
به علاوه صهیونیست‌ها یک جوان فلسطینی را که گفته می‌شود قصد حمله با چاقو به یک سرباز را داشته در منطقه‌ای میان ایست‌های بازرسی در شمال کرانه باختری نابلس به شهادت رساندند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha