یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری بر لزوم تلاش همه جانبه برای نشان دادن کارآمدی حاکمیت دینی به دنیا تاکید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  ، با اشاره به  لزوم تلاش همه جانبه برای نشان دادن کارآمدی حاکمیت دینی به دنیا اظهار داشت: با وجود همه مشکلات و نقاط ضعفی که در کشور وجود دارد ، کسی نمی تواند منکر پیشرفت های خیره کننده ایران اسلامی که به برکت انقلاب پدید آمده ، شود.

 وی افزود: دشمنان ، مستکبران و چپاول گران شرق و غرب عالم همه با هم  متحد شده بودند که نگذارند این انقلاب به ثمر برسد اما به لطف الهی و با مجاهدت امام و مردم انقلابی ، این مهم صورت گرفت و نظام مقدس اسلامی در این دیار تاسیس شد.

این استاد حوزه همچنین با بیان این که ما در انقلاب و جنگ تحمیلی و پس از آن  ، شاهد معجزات و امدادهای غیبی پروردگار بودیم، گفت: قطعاً اگر لطف خدا و عنایت اهل بیت(ع) و اخلاص والای امام و امت نبود، این انقلاب به پیروزی نمی رسید.

وی اضافه کرد: آنچه لازم است این که ما باید بتوانیم الگوی کارآمد حاکمیت دینی را به دنیا نشان دهیم و خودمان هم با خدمت گزاری صحیح و صادقانه در ترویج عملی این الگو کوشا باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین اسلامی بیان داشت: در سایه حضور و مشارکت گسترده مردم در انتخابات یکی از جلوه های مهم حاکمیت دینی به ظهور و بروز می رسد و این مساله زمینه ای می شود برای این که کارآمدی نظام دینی را نشان دهیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha