پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدير حوزه علميه خواهران هرمزگان

حوزه / مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان گفت: حاج قاسم یک الگوی واقعی برای ما است چرا که او منتظر واقعی ظهور و شیعه واقعی حضرت علی(ع) بود.

حجت الاسلام محمد جواد اسماعیل نیا، مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با تسلیت شهادت جان سوز سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی تربیت یافته مکتب ولایت فقیه بود، به واقع حاج قاسم یک شیعه مخلص در تراز عصر غیبت بود.

وی افزود: حاج قاسم مثال خوبی است برای یک انسان منتظر امام زمان (عج)؛ ولایتمداری، مردم داری، شجاعت، رشادت و مردانگی، غیرت و خیلی از ویژگی‌های یک انسان منتظر را باید از حاج قاسم عزیز بیاموزیم.


حجت الاسلام اسماعیل نیا عنوان کرد: براساس فرموده رهبر معظم انقلاب، حاج قاسم یک مکتب است و باید همگان دست به دست هم بدهند تا این مکتب را گسترش دهند؛ در زمینه رشادت‌های حاج قاسم باید بگویم که شخصیت جامع‌الاطراف ایشان جامع اضداد بود همچنان که حضرت علی (ع) هم اینگونه بود، حاج قاسم شیعه واقعی حضرت علی (ع) بود.


مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان بیان کرد: از یک پیرو واقعی حضرت علی (ع) چیزی جز حاج قاسم انتظار نمی‌رود؛ هر وقت که حاج قاسم فرزند شهید یا پیرزن و پیر مرد نیازمند کمکی را می‌دید، آستین همت را بالا میزد و به کمک آنها می‌شتافت.


حجت الاسلام اسماعیل نیا ابراز کرد: حاج قاسم در برابر تکفیری‌ها و دشمنان اسلام خم به ابرو نمی‌آورد و در سخت‌ترین لحظات، خستگی در چهره‌اش پدیدار نمی‌شد، این یعنی اخلاص حاج قاسم.


وی اضافه کرد: بعضی از صحنه‌های رشادت حاج قاسم را از تلویزیون دیده‌اند؛ حاج قاسم پس از ٤٠ سال خدمت صادقانه به اسلام و مسلمین، مزد خود را از درگاه خداوند گرفت و به شهادت رسید، اما این قلب ماست که در نبود او می‌سوزد.


مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد: ان شاءالله که همه ما در راه شهدا و حاج قاسم قرار بگیریم و همواره ما را هدایت کنند.


انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha