شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
جلسه

حوزه/مدیرکل اداره تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت ایام شهادت حضرت فاطمه، ضمن تاکید بر بزرگداشت این ایام به بهترین نحو ممکن، شهید سلیمانی را بهترین الگو در خدمت رسانی به مردم دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا افتخاری در نشستی که با هدف برنامه برنامه‌ریزی پیرامون هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم ایام فاطمیه با حضور روحانیون و اعضای هیأت‌های مذهبی، در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد اظهار کرد: استقبال مردم از مناسبت‌های دینی و حضور پرشور در مراسم عزاداری و سوگواری اهل بیت علیهم السلام نشان دهنده بصیرت معنوی و بلوغ دینی مؤمنین است و به برکت این حضور و بصیرت دستاوردهای بزرگی نصیب ما شده است.

وی بر لزوم انجام برنامه‌های محتوایی بویژه در روستاها و مناطق محروم تأکید کرد و گفت: از هیئات مذهبی، تشکل‌های دینی، نهادهای فرهنگی و اجتماعی و اقشار تأثیر گذار انتظار داریم نسبت به هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم سوگواری بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س) تلاش کنند.

افتخاری در ادامه با اشاره به سالروز شهادت سردار سلیمانی و رحلت عالم ربانی آیت الله مصباح یزدی، گفت: آیت الله مصباح یزدی از اساتید بزرگ بودند که در پاسخ به شبهات و سوالات مختلف خدمات مهمی ارائه دادند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، شهید سلیمانی را بهترین الگو در خدمت رسانی به مردم دانست و گفت: خدمات شهید سلیمانی در عرصه‌های مختلف به جامعه اسلامی و حتی آزادگان دنیا بهترین الگو در خدمت رسانی است و باید یاد و خاطره این مجاهد بزرگ به بهترین نحو زنده نگه داشته شود.

وی بیان کرد: سردار سلیمانی مردی مجاهد و خدمتگزاری بود که با اخلاص، ایمان و ولایت‌پذیری همواره حامی نظام و انقلاب و مردم بود. او برای غیر خدا کار نکرد و هدفی جز سربلندی انقلاب و آسایش مردم نداشت.

در این جلسه، اجرای برنامه‌هایی از جمله حرکت دستجات عزاداری، برگزاری جلسات وعظ و خطابه، بیان سیره حضرت زهرا (س)، اعزام مبلغ به روستاها و برگزاری گفتمان‌های دینی در مدارس و مساجد به تصویب رسید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha