جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان

حوزه / نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان گفت: سازمان تبلیغات اسلامی باید به عنوان مدعی‌العموم امور فرهنگی و تبلیغی را از دستگاه‌های مربوطه مطالبه و پیگیری نماید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه زاهدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مصطفی محامی، روز گذشته در دیدار رئیس و جمعی از کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی استان ضمن گرامیداشت سالروز تاسیس این سازمان به دستور امام خمینی(ره)، صرف عمر در راه تبلیغ دین را توفیقی بزرگ عنوان کرد و اظهار داشت: لازم است تا در کنار تلاش جهت جذب امکانات بیشتر، سعی کنیم از امکانات موجود نیز نهایت بهره را ببریم.

امام جمعه زاهدان افزود: کار سازمان تبلیغات اسلامی با وجود گستردگی و تنوع زیاد اما توان نیرویی و امکانات محدودی را در اختیار دارد که باید برای انجام فعالیت‌های بیشتر به گونه‌ای تدبیر و از مشارکت سایر دستگاه‌ها نیز استفاده شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محامی بیان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی در مواقعی ناچار به تصدی‌گری در امورات است، اما معمولا وظیفه راهبری و هدایتگری سایر مجموعه‌های مردمی و سازمان‌های مرتبط را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: سازمان تبلیغات اسلامی به عنوان مدعی‌العموم، سایر امورات فرهنگی و تبلیغی را از دستگاه‌های مربوطه مطالبه و پیگیری نماید.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌وبلوچستان، خواستار گسترش دامنه فعالیت‌ها در سطح استان شد و اظهار داشت: فعالیت سازمان تبلیغات اسلامی استان تنها نباید به شهر زاهدان منحصر باشد بلکه سایر شهرستان‌های استان نیز باید از فعالیت‌های این مجموعه بهره‌مند باشند.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: مخاطب سازمان تبلیغات اسلامی استان تنها شیعیان نیستند و با توجه به حساسیت‌های موجود نیازمند دقت، برنامه‌ریزی و همت بیشتر هستیم.

وی گفت: سازمان تبلیغات شبکه‌ تبلیغی در سراسر کشور را در اختیار دارد که اگر بتواند با مشارکت سایر دستگاه‌ها این شبکه را تقویت کند، موج تاثیرگذاری آن در عمق جامعه خواهد بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محامی با بیان اینکه در بخش‌های مختلف، نیازمند اتاق فکر در داخل و خارج سازمان هستیم، یادآور شد: ارزیابی عملکردها یک ضرورت است، آن هم نه بر اساس آمار بلکه از حیث محتوا و میزان تاثیر گذاری و این ارزیابی چراغ راهی برای آینده خواهد شد تا ضمن پوشش خلأها، در ادامه کار خود را با سال‌های قبل مقایسه کنید و روندی رو به رشد داشته باشید.

وی عنوان کرد: طبق رهنمودهای مقام معظم رهبری، معیار سنجش، خروجی کار است و باید مشخص کنید که سازمان تبلیغات اسلامی چه مقدار در تعمیق اعتقادات دینی، تعهد و نیز افزایش بصیرت انقلابی مردم موفق بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha