دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

حوزه/معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از نمایشگاه غفلت اظهار کرد: اجرای نمایشگاه غفلت در وصف حضرت زهرا(س) ستودنی است.

به گزارش حوزه از یاسوج، سید جواد هاشمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد پیش از ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه غفلت که به همت حوزه علمیه یاسوج برپا شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه‌الزهرا و دومین سالگرد شهادت سردار رشید اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامی داشت هفته بصیرت اظهارداشت: این نمایشگاه که توسط حوزه علمیه استان تدارک دیده شده نمایی از شهر مدینه و قبرستان بقیع است که ماکتی بسیار زیبا و مورد بازدید اقشار مختلف به ویژه دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی بیان کرد: این نمایشگاه که یک کار فرهنگی و بسیار زیبا و ارزشمند است تا پایان دهه فاطمیه برپاست.

هاشمی عنوان کرد: یکی از اهداف برگزاری این نمایشگاه آشنایی نسل جوان با ابعاد زندگی و شخصیتی بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) و شناخت امام زمان (عج) و مظلومیتش است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: این نمایشگاه در ایامی که ارزش‌های اسلامی، اندکی مغفول و مظلوم واقع شده‌اند، کار بسیار پسندیده و ارزشمندی است که از همه عوامل و دست‌اندرکاران این نمایشگاه نهایت کمال و تشکر را داریم.

هاشمی عنوان کرد: از دستگاه‌های فرهنگی استان تقاضا داریم که ضمن بازدید از این نمایشگاه هر کدام در جهت پیشرفت فرهنگ دینی و اجتماعی در حد توان خود کمک‌های لازم را مبذول فرمایند.

وی اضافه کرد: در چنین نمایشگاه‌هایی که به صورت فیزیکی اجرا شده و گوشه‌ای از زندگی حضرت زهرا (س) را روایت می‌کند، می‌تواند خیلی کمک‌کننده باشد و فرهنگ شیعه را به جوانان و نوجوانان به خوبی معرفی کند.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha