جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
طباطبایی

حوزه / امام جمعه اصفهان با بیان اینکه اقتصاد کشور وابسته به حمل و نقل است گفت: در نظام جمهوری اسلامی توجه خاصی به موضوع بیمه رانندگان و مشکلات حوزه حمل و نقل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، امروز در دیدار مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: متأسفانه زیر سازی جاده‌های روستایی از استاندارد مطلوبی برخوردار نبوده و جاده‌ها بدون در نظر گرفتن استانداردهای راهسازی احداث شده است، لذا زیر سازی جاده‌های روستایی باید استاندارد سازی شود و مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: به برکت جمهوری اسلامی وضعیت جاده‌های کشور و استان با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و امروز کمتر شهرستانی را داریم که راه دوبانده ندارند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه اقتصاد کشور وابسته به حمل و نقل است گفت: در نظام جمهوری اسلامی توجه خاصی به موضوع بیمه رانندگان و مشکلات حوزه حمل و نقل شده است.

آیت الله طباطبایی‌نژاد همچنین بر تقویت خدمات و توسعه امکانات رفاهی بین جاده‌ای استان برای افزایش ماندگاری مسافر و اشتغال‌زایی تاکید کرد و گفت: احداث مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی نقش مهمی در اشتغال‌زایی و خدمات بهتر به مسافران دارد.

وی استقرار امکانات در نمازخانه‌ها و مجتمع‌های بین راهی استان را ضروری برشمرد و افزود: در دین مبین اسلام بر مسئله نظافت و بهداشت تاکید شده و اقامه نماز از واجبات دین ماست و از آنجایی که مردم نیاز به استراحت و بهداشت دارند، همه باید تلاش کنند تا امکانات مورد نیاز به نحو مطلوب در این مجتمع‌ها فراهم شود.

امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: فاصله برخی از شهرهای استان حتی از فاصله بین دو استان در برخی از مناطق کشور بیشتر است و ضرورت دارد برای رضایت‌مندی و رفاه حال مردم حداقل امکانات را در این مسیرها فراهم کنیم.

انتهای پیام./‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha