یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیین تکریم از خانواده های موفق طلاب و روحانیون

حوزه / آیین تکریم خانواده‌های موفق طلاب و روحانیون در عرصه‌های جهاد و شهادت، قرآن، علمی، پژوهشی، کارآفرینی، فرهنگی و تبلیغی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه،، آئین تکریم خانواده‌های موفق طلاب و روحانیون در عرصه‌های جهاد و شهادت، قرآن، علمی، پژوهشی، کارآفرینی، فرهنگی و تبلیغی به همت معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات در قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین علائیان معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات در این مراسم ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلمانی را گرامی داشت.

وی ضمن خیر مقدم به حاضرین در مراسم گفت: در سالی که گذشت مرکز خدمات برنامه‌ای را تحت عنوان شناسایی خانواده‌های موفق حوزوی در دستور کار خود قرار داد و حدود ۲ هزار نفر مدارک خود را در سامانه‌های در نظر گرفته شده بارگذاری کردند.

معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات بیان کرد: هیئت داوری مدارک بارگذاری شده را بررسی کرد و امروز ۳۰ خانواده‌ای که بیشترین امتیاز را آورده‌اند تجلیل می‌شوند.

وی گفت: امیدواریم این نشست، فصل جدیدی از ارتباطات بین طلبه‌های موفق و مرکز خدمات باشد و بتوانیم در سال‌های آینده از نظرات ارزشمند شما در حوزه‌های فکری و اجرایی بهره‌مند شویم و بتوانیم این الگوسازی را به کل جامعه نشر دهیم.

همچنین، حجت الاسلام و المسلمین میرمحمدی در این مراسم در سخنانی برگزاری مراسم تجلیل از خانواده‌های موفق حوزوی را ارزشمند دانست و از معاونت معیشت و خانواده مرکز خدمات برای برگزاری این مراسم قدردانی کرد.

رئیس مرکز خدمات، طرح هدفمندی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه را آغاز تحول در حمایت از طلاب و روحانیون دانست و تکمیل آن را تا سطح خانواده نوید داد به صورتی که موفقیت‌های علمی، هنری، فرهنگی، کارآفرینی و … خانواده نیز متناسب با گستره آن در هدفمندی حمایت‌ها تأثیرگذار است.

در پایان این مراسم از خانواده‌های موفق طلاب و روحانیون تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha