دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت‌الاسلام حسن جعفریان در جمع مردم هشترود گفت: شهید سلیمانی تکرار نشدنی است اما اگر بتوانیم جا پای این شهید بگذاریم می‌توانیم مکتب وی را ادامه دهیم که اوج افتخار برای یک فرد و یک ملت است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت‌الاسلام حسن جعفریان امام جمعه هشترود، امروز در آئین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهید مدافع حرم اسماعیل کریمی اظهارداشت: حق شهید سلیمانی هیچ وقت ادا نخواهد شد چون این شهید، قطره‌ای از باران رحمت الهی بود که متوجه شد برای بقا و ماندگاری باید فانی شد و وجود خود را به دریای حقیقت وصل کرد.

وی اظهار داشت: شهید سلیمانی تکرار نشدنی است اما اگر بتوانیم جا پای این شهید بگذاریم می‌توانیم مکتب وی را ادامه دهیم که اوج افتخار برای یک فرد و یک ملت است.

امام جمعه هشترود افزود: برخورداری حاج قاسم از روح متعالی موجب شد تا رهبر معظم انقلاب وی را مکتب بخوانند و این مهم پیامی برای همه ما دارد؛ اینکه نباید شهید سلیمانی را صرفاً در نوشته‌ها، کنگره‌ها و یادواره‌ها خلاصه کنیم بلکه روحش باید در وجود ما تبلور یابد.

حجت الاسلام جعفریان ارتباط با ولی فقیه، ارتباط با مردم و جهاد و درگیری با دشمن را سه ویژگی یک انسان ولایی همچون حاج قاسم سلیمانی دانست و بیان کرد: هنر شهیدان این است که از هرچیزی که داشتند در راه خدا گذشتند و این عظمت کار شهید را نشان می‌دهد، چون شهدا اولیا الله هستند و راهی را که دیگران در سالیان دراز برای قرب الهی طی می‌کنند، آنان یک شبه می‌پیمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha