یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 19, 2024
رونمایی

در آیینی با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر از پوستر جشنواره مجازی فرهنگ و قرآنی مقاومت استان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آئین رونمایی از پوستر جشنواره مجازی فرهنگ و قرآنی مقاومت با حضور حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری مدیرکل سازمان تبلیغات بوشهر و سایر فعالان فرهنگی و قرآنی در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی بوشهر برگزار شد.

جشنواره مجازی فرهنگ و قرآنی مقاومت بوشهر به همت اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی و با مشارکت «مؤسسه قرآنی ریحانةالحسین چغادک» در بخش‌های ترتیل‌خوانی، نقاشی، مسابقه پیامکی و مسابقه روزانه برگزار می‌شود.

این جشنواره ویژه تمام گروه‌های سنی و همراه با جوایز ارزنده ویژه دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت و بر مبنای بیانات مقام معظم رهبری و آیات قرآنی با مضمون مقاومت طراحی شده است.

علاقه‌مندان جهت دریافت سوالات این جشنواره با مراجعه به صفحات مجازی در اینستاگرام به آدرس Reyhanatolhossein_ch@ یا در پیام‌رسان ایتا به آدرس Reyhanatolhosseinch و یا با ارسال عنوان «مقاومت» از طریق ایتا یا واتساپ به شماره تلفن ۰۹۰۲۰۹۴۲۳۵۷ اقدام کرده و برای ارسال پاسخ سوالات به صورت یک عدد ۱۲ رقمی از چپ به راست نوشته و به همراه نام، نام خانوادگی، کد ملی و محل سکونت به سامانه پیامکی ۵۰۰۰۵۴۱۰۰۰۲۶۶ ارسال نمایند.

گفتنی است، این جشنواره تا ۲۲ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ مصادف با پیروزی انقلاب اسلامی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha