جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
فیروزآبادی

حوزه/ دبیر شورای عالی فضای مجازی طی پیامی به مدیر حوزه‌های علمیه از ورود ساختارمند حوزه به عرصه فقه معاصر به‌ویژه فقه فضای مجازی تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دبیر شورای عالی فضای مجازی طی پیامی به مدیر حوزه‌های علمیه از ورود ساختارمند حوزه به عرصه فقه معاصر به‌ویژه فقه فضای مجازی تشکر کرد.

در متن پیام دکتر سید ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی به آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه آمده است:
کرسی‌های دروس خارج فقه حوزه‌های علمیه، علاوه بر بررسی عمیق و دقیق مسائل فقهی، همواره از توان جریان‌سازی و جهت‌بخشی علمی در میان طلاب علوم دینی برخوردار بوده است. از سوی دیگر حجم مسائل و چالش‌های بنیادین علمی در عرصه‌های مختلف فضای مجازی، بقدری انبوه است که جز با تمحض خیل کثیری از نخبگان حوزوی در عرصه مطالعات اسلامی فضای مجازی، پاسخ داده نخواهد شد و این امر تنها با جریان‌سازی نخبگانی و گفتمانی تحقق‌پذیر است.
از این‌رو ورود ساختارمند حوزه به عرصه فقه معاصر به‌ویژه فقه فضای مجازی، برگزاری دروس خارج مرتبط و نیز تقریر و تألیف کتب فقهی در باب موضوعات فضای مجازی، ورودی هوشمندانه و شایان تقدیر است. لذا با ابراز خرسندی از رویکرد متخذه حوزه علمیه، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می‌دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • مجازیجات IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۶
    2 0
    داره شوخی میکنه این همه سال دبیر بوده واقعا بشمرید اگر یک کار مثبت و حرکت رو به جلو در کارنامه‌ش باشه به جزو آشفته بازی فجازی این روزها
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۷
    1 0
    حوزه کار خودش را بلده . آقایان مسئول لطفا دستاوردهای علمی را جامه عمل بپوشانند . در خواست تولید علم با عمل نکردن به معلومات تناقض دارد .
  • حسین امیرپور IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸
    0 0
    بنده نظرم مثبت می باشد اگر اجازه بدهید در کلاس درس خارج شرکت کنم