پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ث

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل گفت: علت حذف بزرگان و سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی از فضای مجازی و محدود کردن کاربرانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند نشان می‌دهد سردار سلیمانی نه یک قهرمان ملی، بلکه یک قهرمان جهانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه آران و بیدگل با تاکید بر ضرورت توجه مسئولان به رهنمودهای مقام معظم رهبری، گفت: رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی همیشه و در هر زمینه‌ای راهگشا است.

امام جمعه آران و بیدگل، به افزایش روز افزون محبوبیت سردار سلیمانی در افکار عمومی جهان اشاره کرد و افزود: دشمن از ترس تکثیر مکتب شهید سلیمانی، اسم و عکس این شهید را از فضای مجازی حذف می‌کند و این حذف یعنی اینکه مدیریت فضای مجازی در دست دشمن است.

امام جمعه آران و بیدگل، عنوان کرد: نسل جوان و نوجوانان ما باید با قهرمانان و اسطوره‌های بزرگی همچون شهید سلیمانی آشنا شوند، البته دشمن این را نمی‌خواهد.

خطیب نماز جمعه آران و بیدگل ادامه داد: علت حذف بزرگان و سردارانی همچون حاج قاسم سلیمانی از فضای مجازی و محدود کردن کاربرانی که در این عرصه فعالیت می‌کنند نشان می‌دهد سردار سلیمانی نه یک قهرمان ملی، بلکه یک قهرمان جهانی است.

وی، در پایان به تأکیدات مقام معظم رهبری در راه اندازی شبکه ملی اینترنت، گفت: متأسفانه اقدام چندانی در راستای ایجاد شبکه ملی اینترنت صورت نگرفته است.

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha