شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام احسان علائیان - مرکز خدمات حوزه

حوزه / معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات حوزه‌های علمیه از آغاز فعالیت ستاد راهیان نور مرکز خدمات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام و المسلمین علائیان گفت: به برکت ایام شهادت بی بی دو عالم و شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی ستاد راهیان نور مرکز خدمات تشکیل و فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی اردوهای راهیان نور را احیا کننده فرهنگ شهادت، مقاومت و به شکل کلی احیاگر گفتمان انقلاب اسلامی دانست و گفت: یکی از مهم‌ترین عناصر مؤثر در تربیت فرزندان و آمادگی جهت ایفای نقش در آینده کشور، اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت است. در همین راستا بر آن شدیم تا با ایجاد زمینه بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس یاد و خاطره شهدای عزیز را در دل‌ها زنده نمائیم.

معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات افزود: مرکز خدمات در نظر دارد با حمایت و تسهیل گری، امکان بهره‌مندی خانواده طلاب را از فضای معنوی مناطق عملیاتی دفاع مقدس در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید فراهم آورد.

وی تصریح کرد: با توجه به شیوع کرونا و ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، امسال این اردوها با وسیله شخصی انجام می‌شود و در سال‌های آینده ان‌شاءالله این طرح به صورت گسترده‌تری اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین علائیان بیان کرد: ستاد راهیان نور مرکز خدمات در حال برنامه‌ریزی برای اجرای این طرح است و اطلاعات تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/۳۱۳/۳۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha