جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
وصیت نامه شهید سلیمانی

حوزه / اسامی برندگان مسابقه قرائت وصیت نامه شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه طلاب مدارس علمیه برادران و خواهران استان قزوین اعلام شد.

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ملت ایران رشادت‌های سردار سلیمانی را فراموش نخواهند کرد و همگان مدیون ایثارگری سرداران رشیدی همچون شهید سلیمانی‌ها هستیم.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی، قهرمان ملی کشور است و برای امنیت و اقتدار کشورمان چه در دوران دفاع مقدس و چه در زمان مقابله با گروهک‌های تروریستی داعش از هیچ تلاشی دریغ نکرد و نه تنها ملت ایران بلکه مردم کشورهای همسایه هم مدیون رشادت‌های این مرد میدان هستند.

وی ادامه داد: دشمن از محبوبیت و اثرگذاری سردارانی همچون شهید سلیمانی هراس دارد و تلاش می‌کند با تبلیغات طوری وانمود کند که حاج قاسم فراموش شده است اما می‌بینیم که یاد سردار دل‌ها همچنان زنده است.

وی اظهار کرد: هم‌سنگران، هم‌رزمان و شاگردان سردار سلیمانی راه ارزشمند و پربرکت ایشان را ادامه می‌دهند و قطعاً این شهادت به نقطه عطفی در تاریخ مقابله با تروریسم تبدیل شده و خط نورانی مقاومت تقویت می‌شود.

اسامی برندگان

حجت الاسلام مصطفایی همچنین از اعلام برندگان مسابقه قرائت وصیت نامه شهید سلیمانی ویژه طلاب حوزه علمیه برادران و خواهران د خبر داد و بیان کرد: مسابقه وصیت نامه شهید سلیمانی از اول دی ماه برگزار شد که آقایان محمد اسماعیل بهشتی فرد از مدرسه علمیه مولاوردیخان، علی مسلمی از مدرسه علمیه سردارین، خانم زهرا علیخانی از حوزه علمیه خواهران قزوین حائز رتبه‌های اول تا سوم شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از ۲۵ دی برای طلاب حوزه‌های علمیه برادران و خواهران خبر داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha