جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مراسم بزرگداشت

 حوزه / مراسم بزرگداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید و تولیت مدرسه علمیه امیرالمومنین (ع) شهرستان آوج، در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسوی، امام جمعه شهرستان آوج، شب گذشته در مراسم گرامیداشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاالدین هاشمی (امام جمعه فقید و تولیت مدرسه علمیه شهرستان اوج) که در مسجد جامع شهرستان اوج وبا حضور اقشار مختلف مردم به ویژه اساتید و طلاب این شهر برگزار شد، از حضور بی نظیر مردم این منطقه در برگزاری محافل ایام فاطمیه، استقبال از پیکرهای مطهر شهدای گمنام و همچنین یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی تقدیر نمود.

وی به دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و همراهان وی در ۱۳ دی ۱۳۹۸ پرداخت و گفت: روز ۱۳ دی در تاریخ انقلاب اسلامی از روزهای تلخ وفراموش نشدنی است که هیچگاه فراموش نخواهد شد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی اسوه عشق، ایمان و رشادت در راه خدا و پرچم‌دار مقاومت است.

امام جمعه شهرستان اوج خاطرنشان کرد: فرماندهی مدبرانه و قدرتمند این شهید در دفاع از مقاومت اسلامی و همچنین منش مردمی ایشان هر روز و همیشه در دل و ذهن مردم ایران و ملت‌های آزادی‌خواه باقی خواهد ماند

وی ادامه داد: انتقام خون پاک شهید حاج قاسم سلیمانی اخراج با ذلت و خواری آمریکایی‌ها و محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار می‌باشد.

تولیت مدرسه علمیه شهرستان اوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حجت الاسلام هاشمی بیان کرد: تواضع، مردمداری، ولایی بودن مرحوم حجت الاسلام هاشمی او را برای همیشه در اذهان مردم متدین و ولایتمدار اوج ماندگار کرده است

وی ادامه داد: حجت الاسلام هاشمی که سال‌ها در منصب امامت جمعه این شهر را به عهده داشت، همواره شجاعانه، خالصانه و دلسوزانه در خصوص مسائل و مشکلات کشور به ویژه شهرستان اوج با صراحت لهجه به بیان آنها می‌پرداخت.

در پایان این مراسم اساتید و طلاب خاطراتی از مرحوم حجت الاسلام هاشمی در عرصه‌های مختلف بیان کردند.

 مراسم گرامیداشت یاد و خاطره امام جمعه فقید شهرستان آوج برگزار شد

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha