پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
برگزاری کرسی علمی ترویجی "بایسته های تمدن نوین اسلامی درقران وسنت با تاکید بربیانیه گام دوم انقلاب اسلامی" به مناسبت هفته پژوهش

حوزه/ نشست هم فکری «کانون فرهنگی تبلیغی تمدن نوین حوزه» با هدف بررسی ترویج، تبلیغ، تحقق و پی گیری بیانیه گام دوم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه نشست هم فکری اعضای «کانون فرهنگی تبلیغی تمدن نوین» با موضوع ترویج، تبلیغ، تحقق و پی گیری بیانیه گام دوم برگزار شد.

در این نشست که اعضا هیئت اندیشه ورز نیز حضور داشتند بر بکارگیری همه ظرفیت‌ها و نهادهای حوزوی برای ترویج، تبلیغ، تحقق و پی گیری بیانیه گام دوم تأکید شده است.

تأکید بر نظریه پردازی موضوعاتی چون نظام انقلاب، تأکید بر اثبات ادعاهای موجود در بیانیه گام دوم انقلاب، تصریح بر بین المللی بودن نظریه گام دوم انقلاب، توجه به فرهنگ سازی، جامعه سازی و تمدن سازی در کنار گفتمان سازی اهداف و بیانیه گام دوم، طراحی و تولید فکر در موضوعات مطرح شده در حوزه جامعه سازی، مطالبه گری برای تحقق و بازسازی بازآفرینی در نظامات آموزشی، پژوهشی و… در حوزه، تهیه و ارائه راهکاری تحقق بیانیه در حوزه‌های علمیه، نظام و جامعه، بازخوانی بیانیه گام و تعیین کارگروه در مسائلی چون سبک زندگی، علم پژوهش، اخلاق، معنویت، سیاست از جمله مسائلی بود که در این جلسه مطرح شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • علی IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
    0 0
    نشست توسط چه گروهی . کجا و کی؟ خبر نامفهوم است.