دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1001306
۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹
۱۹ دی

حوزه/ سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام ضمن گرامیداشت سالروز این حماسه عظیم، بر تلاش برای تحقق منویات و توقعات مقام معظم رهبری در خصوص شهر مقدس قم تاکید نموده و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن بیانیه سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام به مناسبت یوم الله ۱۹ دی ماه به این شرح است:

دی ماه یادآور حماسه فراموش نشدنی و کم نظیر مردم غیور و عزتمند قم در سال ۱۳۵۶ در راستای حفظ اسلام، اصول و عقاید و همچنین حمایت از بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است که همچون ستاره‌ای زرین بر تارک تاریخ تقابل ملت هوشیار و با بصیرت ایران اسلامی با ظلم، طاغوت و استکبار می‌درخشد.

نهضت تاریخ ساز ۱۹ دی نشان داد که ملت فهیم ایران و قم همواره پا در رکاب رهبر خود بوده‌اند و هرگز اجازه نفوذ اندیشه شوم دشمنان به این مرز و بوم و جسارت به ساحت رهبران دینی خود را نمی‌دهند.

اکنون پس از گذشت سال‌ها دشمنی استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و صهیونیست غاصب و تلاش بی ثمرشان برای ناامید ساختن مردم از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ملت بصیر و وفادار ایران اسلامی به ویژه مردم فهیم و پیشرو قم همواره با پیروی از امامین انقلاب و با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت در حراست از این کیان مقتدر پر فروغ تر از همیشه در صحنه خواهند بود.

سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام ضمن گرامیداشت سالروز این حماسه عظیم، بر تلاش برای تحقق منویات و توقعات مقام معظم رهبری در خصوص شهر مقدس قم تاکید نموده و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha