دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حکمت منش

حوزه / حجت الاسلام حکمت منش از برگزاری دوره عمومی و تخصصی قرائت قرآن کریم ویژه طلاب حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام سید فتاح حکمت منش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، اظهار کرد: بنا بر درخواست و نیاز طلاب و توقع عموم مردم از طلاب، معاونت تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان دوره عمومی و تخصصی قرائت قرآن را تحت اشراف استاد بین‌المللی قرآن حاج غلامرضا شاه میوه برگزار می‌نماید.

وی بیان کرد: شایان ذکر است این دوره با ظرفیت محدود برگزار می‌شود و طلاب پس از سطح بندی دعوت به دوره متناسب خود می‌شوند.

مسئول واحد امور قرآنی حوزه علمیه اصفهان در توضیح اهداف این دوره ابراز کرد: لذت انس با قرآن، انجام رسالت طلبگی در راستای کشف و ابلاغ زیبایی‌های قرآن، آشنایی کامل با نغمات قرآنی، یادگیری اسلوب تلاوت مبتنی بر تفسیر، تربیت مربی قرآنی جهت تدریس در مدارس علمیه، اعطای گواهینامه معتبر از مرکز مدیریت، معرفی ممتازین دوره به صدا و سیما است.

وی در تشریح سر فصل‌های این دوره آموزشی، گفت: دوره عمومی شامل قرآن شناسی، فرازهای زیبای تلاوت، کسب مهارت روخوانی و تجوید، ورود به وادی تفسیر و دوره تخصصی شامل آشنایی با قرائت و بلاغت (هنر فصاحت)، آشنایی با معارف تفسیر، فنون تخصصی صوت و لحن، روش تدریس قرآن است.

حجت الاسلام حکمت منش ابراز کرد: این دوره صرفاً برای طلاب حوزه‌های علمیه استان اصفهان و فرزندان پسر بالای ۱۶ سال تعریف شده است، همچنین طلاب جهت ثبت نام می‌توانند به سایت البیان به نشانی اینترنتی http://albayan.ir/ یا با شماره ۰۳۱۳۳۹۴۴۵۲۲ در ساعات اداری تماس بگیرند.

دوره عمومی و تخصصی قرائت قرآن کریم برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha