یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سرهنگ مرادی

حوزه/ معاون اجتماعی سیاسی سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: شهید سلیمانی دشمنان را ذلیل و ملت عزیز ایران را سرافراز کرد و باعث اتحاد ملت‌ها شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از بجنورد، سرهنگ مرادی، در نشست بصیرتی سیاسی طلاب مدرسه علمیه باقرالعلوم (ع) رازوجرگلان گفت: یکی از برکات و قدرت‌های جمهوری اسلامی ایران این بود که به دشمنان فهماند اگر بخواهید با این نوع ادبیات برخورد کنید، در مقابل شما ایستاده اند؛ از هنرهای انقلاب اسلامی شجاعت و غیرت را در کشور و جهان، جرأت و جسارت را به آن بخشید.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران باعث بیداری دنیا شد و پس از ۴۳ سال که جز مؤلفه‌های قدرت در کشور قدرت نظامی است که از این موضوع در حالت خوبی قرار داریم و با شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی زمینه ندای چندباره در جهان به گوش شنیده شد؛ در ابتدای انقلاب تمام دشمنان تا به دندان متحد برای نابودی و فروپاشی انقلاب بوده اند، اما امروز با عزت و سربلند هستیم.

معاون اجتماعی سیاسی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی گفت: اکنون وظیفه ما راوی انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی شهیدانه زندگی کردن است؛ وظیفه ما سنگین است و دشمن می‌داند در جنگ نظامی نمی‌تواند ورود کند در جبهه و میدان فرهنگ مورد هدف قرار دهد.

وی همچنین افزود: اگر بخواهیم همانند شهید سلیمانی زندگی کنیم باید مکتب شهید سلیمانی را مطالعه و در زندگی خود اجرا کنیم. وصیت شهید سلیمانی را چندین بار باید مطالعه و با بصیرت عمل کنیم.

مرادی تصریح کرد: شهید سلیمانی دشمنان را ذلیل و ملت عزیز ایران را سرافراز کرد و باعث اتحاد ملت‌ها شد.

وی با اشاره به اهمیت موضوع فضای مجازی در جنگ نرم، اظهار کرد: دشمن با شبهه افکنی در دین و انقلاب است که وظیفه ما روشنگری و جهاد تبیین می‌باشد.

انتهای پیام / ‏

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha