پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سید جبار المعموری عضو چارچوب هماهنگی عراق

حوزه/ سید جبار المعموری عضو چارچوب هماهنگی عراق گفت: جلسه دیروز مجلس نمایندگان که با تعرض به "محمود المشهدانی" رئیس سِنی مجلس همراه شد، وجهه قانونی ندارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید جبار المعموری عضو چارچوب هماهنگی عراق با بیان اینکه جلسه دیروز مجلس نمایندگان که با تعرض به "محمود المشهدانی" رئیس سِنی مجلس همراه شد، وجهه قانونی ندارد، گفت: یک جنبش مردمی در مخالفت با خروجی‌های جلسه دیروز آغاز شده است.

وی افزود: نزدیکترین عبارتی که برای توصیف اولین جلسه دوره پنجم مجلس نمایندگان می‌توان به کار برد، آشوب و تجاوز آشکار علیه رئیس سِنی مجلس است و آنچه دیروز اتفاق افتاد، سناریویی آشکار برای توجیه برنامه‌هایی است که برای افکار عمومی عراق آشکار است.

المعموری با بیان اینکه نتایج جلسه دیروز غیر قانونی است و ما رسماً از دادگاه فدرال شکایت می‌کنیم، تأکید کرد: جنبش مردمی در مرکز و جنوب عراق در مخالفت با نتایج جلسه انتخاب ریاست مجلس نمایندگان آغاز شده است.

عضو چارچوب هماهنگی با اشاره به اینکه عراق هرگز در چارچوب برنامه کشورهای حاشیه خلیج فارس نخواهد بود، هشدار داد: آنچه اتفاق افتاد، کشور را به بیراهه می‌کشاند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha