جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
هم اندیشی

حوزه/مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا سلام الله علیها بافق از برگزاری نشست هم اندیشی و تعاملی با تبلیغات اسلامی بافق در ساماندهی امور مبلغان شهرستان خبر داد.

مریم تفکری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در یزد، از برگزاری نشست هم اندیشی با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بافق خبر داد.

وی افزود: در این نشست که معاونان و کادر مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها بافق حضور داشتند، اهداف حوزه علمیه خواهران و برخی از برنامه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی مدرسه بیان شد.

مدیر مدرسه علمیه خواهران الزهرا سلام الله علیها بافق برخی از برنامه‌های شاخص بانوان طلبه را اعزام مبلغ به مدارس دخترانه با عنوان طرح امین، ارتباط با ۱۵ خانواده مددجوی مؤسسه بیت النوار، پرورش طلاب نخبه آموزشی، پژوهشی، جشنواره علامه حلی، استعدادهای برتر، برگزاری نشست‌های بصیرتی و علمی پژوهشی برشمرد.

در ادامه حجت الاسلام سمتی، رئیس تبلیغات اسلامی بافق با بیان برخی پیشنهادات در راستای اجرای بهتر فعالیت‌های فرهنگی گفت: ارگان‌های سطح شهر که هدف‌های همسویی با هم دارند طی تفاهم نامه‌ای در صدد اجرای بهتر و گسترده‌تر فعالیت‌های فرهنگی درآیند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بافق در خصوص تشکیل کانون همیاری و ساماندهی برنامه‌های مبلغان شهرستان قول همکاری داد.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha