شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تندیس شهید سردار سلیمانی در شهرکرد
تندیس شهید سردار سلیمانی در شهرکرد

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری از شناسایی و دستگیری عامل هتک حرمت به تندیس شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در شهرکرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شهرکرد، احمدرضا بهرامی، رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری در اخبار شبانگاهی شبکه جهان بین، اظهار داشت: در شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، یک فرد کوردل ضد انقلاب به تندیس سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهانت کرد و تندیس این شهید بزرگوار را به آتش کشید.

بیشتر بخوانید:

اهانت به تندیس حاج قاسم در شهرکرد | واکنش شدید امام جمعه | خون مردم به جوش آمد + فیلم

وی افزود: این اقدام موجب ایجاد آتشی در دل محبان سردار دل‌ها شد، به همین دلیل بر آن شدیم که عامل این اقدام نابخردانه، شناسایی و دستگیر شود.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری بیان کرد: دستوراتی در این راستا صادر و جلساتی برگزار شد و در نتیجه عامل این اقدام با تلاش شبانه‌روزی سازمان اطلاعات سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع)، اداره کل اطلاعات استان، اطلاعات نیروی انتظامی، دادستان عمومی و انقلاب شهرکرد و همه دست‌اندرکاران حفظ امنیت، شناسایی و کمتر از یک هفته دستگیر شد.

بهرامی با تاکید بر اینکه با رعایت موازین شرعی و طبق قانون با عامل هتاک، رفتار و تصمیم‌گیری خواهد شد، اظهار کرد: برای جلوگیری از انتشار شایعات در مورد جزئیات‌، وابستگی فرد به گروهی خاص و…، در ادامه رسیدگی به پرونده، اخبار موثق به اطلاع مردم می‌رسد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha