سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام ابوالفضل نجادی مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه:

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه گفت: شهادت دانشمند هسته ای شهید علیمحمدی، توسط جوخه های ترور رژیم صهیونیستی، نه اینکه دانش هسته ای را در ایران اسلامی متوقف ننمود، بلکه موجب بومی سازی آن در کشور شد.

حجت الاسلام ابوالفضل نجادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن گرامیداشت ۲۲ دی سالروز شهادت دانشمند هسته‌ای، شهیدعلی محمدی، گفت: انقلاب اسلامی با خون عالمان و دانشمندان آبیاری شده و حذف فیزیکی آنان، نه اینکه مانع ادامه مسیرشان نمی‌شود، بلکه غیرتمندان انقلابی را منسجم‌تر می‌کند.

وی در ادامه افزود: سوت قطار علمی که با پیروزی انقلاب اسلامی کلید خورد، می‌رود تا با همت نخبگان علمی، قله‌های دانش را فتح نموده و با ترور هم متوقف نخواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه بیان کرد: امروز در عرصه بین‌الملل رشد دانش و ثبت مقاله‌های علمی، حاکی از عبور از گردنه‌های سخت تحریم رسیدن به استقلال سیاسی است.

حجت الاسلام نجادی اظهار داشت: حمایت همه جانبه نظام اسلامی از جایگاه علم و دانش پروری، کاملاً در دکترین فکری امامین انقلاب به وضوح روشن است و موفقیت‌های علمی جهانی عصر ما، مدیون این حمایت مادی و معنوی می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه مشکات کرمانشاه خاطر نشان کرد: در اوج تحریم‌های ناجوانمردانه که هدف به ستوه آوردن مردم غیرتمند و انقلابی ایران اسلامی بود، دانشمندان ما از جمله شهدای هسته‌ای خدمات ماندگاری را ارائه نمودند که دشمن تاب و تحمل آن را نداشت.

وی در پایان گفت: شهدای هسته در واقع نخبگانی بودند که در مسیر دست‌یابی به علوم و فنون جدید، با روحیه ایثار و بسیجی وار وارد میدان شدند و حماسه‌ها آفریدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha