پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/دیدار مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه با اسقف اعظم ارامنه در اصفهان

حوزه / حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری به همراه معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، پیام تبریک سال نو میلادی آیت الله اعرافی را به پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، اسقف سیپان کاشجیان، پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران ظهر امروز در دیدار مسئول مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه کشور در کلیسای تاریخی وانک اصفهان اظهار کرد: موقعیت را محترم می‌شمارم و شهادت حضرت زهرا (س) و سالگرد سردار سلیمانی را گرامی می‌دارم و ضمن ادای احترام به آن بانوی اسلام و آرمان‌هایی که سردار در آن راه به شهادت رسیده است، بر آن‌ها تأکید می‌ورزیم.

وی با ابراز مسرت از اینکه تمامی آرمان‌هایی که سردار شهید سلیمانی به دنبال تحقق آن‌ها بود، امروزه در نظام جمهوری اسلامی در حال محقق شدن است، گفت: آرمان‌های سردار سلیمانی، آن میزان متعالی است که فقط در محدوده کشور ایران نگنجیده است و در خارج از مرزها حامیانی دارد.

پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران تأکید کرد: مکتب سلیمانی، مکتبی است که مردم با عشق و علاقه به آن می‌پیوندند و در راه پیوستن و ترویج آن تلاش می‌کنند؛ من به‌عنوان یک فردی که از لبنان به اصفهان آمده‌ام، از نزدیک شاهد فعالیت‌ها و اقدامات مکتب شهید سلیمانی در لبنان بودم که چگونه باعث تقویت جبهه مقاومت اسلامی شد.

وی افزود: ما شهروندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و تمام افرادی که در قم تحصیل می‌کنند، برادران و خواهران ما هستند و از تبریک میلاد حضرت عیسی مسیح به هم‌وطنان ارامنه خود تشکر می‌کنم.

در پایان این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین حسینی کوهساری به همراه معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان، پیام تبریک سال نو میلادی آیت الله اعرافی را به پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران ابلاغ کرد.

پیام آیت الله اعرافی به پیشوای مذهبی ارامنه اصفهان و جنوب ایران ابلاغ شد | اسقف کاشجیان: مردم دنیا با عشق به مکتب سلیمانی می پیوندند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha