چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام مهر آرا

حوزه/ در جلسه شواری مدرسه سردارین قزوین برنامه های تهذیبی و پژوهشی مدرسه برای نیم سال دوم تدوین شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، صبح امروز در جلسه شواری مدرسه سردارین قزوین گفت: تمام افراد در هر مقطع و مقامی که هستند با برنامه‌ریزی می‌توانند بهتر از فرصت‌های زندگی استفاده کنند.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه با برنامه ریزی های انجام شده برنامه‌های تهذیبی و پژوهشی مدرسه در نیم سال دوم تداخلی با برنامه‌های آموزشی ندارد.

در ادامه اضافه کرد: طلاب باید در کنار علم آموزی و اهمیت دادن به مباحث علمی به تهذیب نفس و مباحث اخلاقی پرداخته و در جهت امر مهم تبلیغ مهارت‌های لازم اعم از فرا گیری زبان و شیوه‌های نوین تبلیغی را کسب نمایند.

وی افزود: در دنیایی که کشورهای با زور و قدرت حرف خود را پیش می‌برند، طلاب می‌توانند با عزم و اراده ایران را به یکی از قدرت‌های بزرگ دنیا تبدیل کنند.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین تصریح کرد: طلبه تراز انقلاب اسلامی عالم، اخلاق مدار، با شناخت کافی و وافی حضوری پررنگ در عرصه تحولات اجتماعی و سیاسی جامعه دارد.

حجت الاسلام مهر آرا عنوان کرد: علم آموزی امر بسیار مهمی است و باید در راستای مطالعه‌ای که انجام می‌شود و کتابی که طلاب می‌خوانند نهایت دقت را داشته باشند تا موجب ارتقای شما شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha