پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عالم زاده نوری

حوزه/ این اجلاسیه دعوت از همه علما برای این که نسبت به مسائل و آسیب‌های جامعه مانند فضای مجازی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشند. وظایف نسبت به حاکمیت به خوبی انجام شود.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری در حاشیه برگزاری اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه و علمای بلاد در گفت‌وگوی با خبرنگار خبرگزاری حوزه، گفت: هسته محتوایی بیانیه گام دوم رهبر انقلاب، دعوت از جوانان برای پذیرفتن مسئولیت انقلاب و حل مسائل مربوط به حاکمیت اسلام است.

معاون تهذیب حوزه علمیه افزود: مخاطب بیانیه جوانان می‌باشند و چند مرتبه هم تذکر داده شده است. نسل جوانان حوزوی هم مخاطب می‌باشند و این معاونت باید برنامه‌ریزی کند تا آمادگی لازم را برای لبیک به این دعوت رهبری را به دست بیاورند.

وی بیان داشت: کاری که در معاونت تهذیب انجام شده تحت عنوان «مردمی سازی تربیت» دعوت از طلاب جوان برای مشق احساس مسئولیت در مدرسه علمیه، محله و روستای و جامعه کنند.

حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری با اشاره به اجلاسیه دوازدهم جامعه مدرسین، گفت: امام راحل نظرشان این بود که علما در کنار هم جمع شوند و در مورد مشکلات جامعه نظر بدهند.

معاون تهذیب حوزه علمیه افزود: در روایتی امام صادق (ع) تأکید بر گفت‌وگو برای حل مشکلات جامعه دارد. در این اجلاسیه در سطح بالاتری علمای بزرگی در مورد حاکمیت اسلام و مشکلاتی که الان در جامعه هستند، فکر می‌کنند و ارائه نظر می‌دهند.

وی بیان داشت: دعوت از همه علما برای اینکه نسبت به مسائل و آسیب‌های جامعه مانند فضای مجازی و فرهنگی توجه ویژه داشته باشند. وظایف نسبت به حاکمیت به خوبی انجام شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha