جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
سید علیرضا عبادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبادی به فعالیت برخی گروه‌ها و افراد در جهت منزوی نمودن حوزه از فضای اجتماعی اشاره کرد و افزود: مسئولیت دین اداره جامعه بشری به نحو احسن است و کسانی که حرف‌هایی خلاف این می‌گویند به کلام خود دقت و توجه ندارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، امروز در دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد، گفت: انسان موجودی است که هر کاری را باید با علم و آگاهی انجام دهد، تلاش‌هایی که در دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه می‌شود باید در جهاتی باشد که مشکلات جامعه و نظام اسلامی را حل کند.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان جنوبی، خاطرنشان کرد: انسان موجودی است که به هر حال هم نیازهای مادی و هم نیازهای معنوی دارد؛ پس همواره انواع علومی که در دانشگاه‌های ما هست باید مورد توجه دولت قرار گیرند.

وی، مهاجرت افراد اهل تحصیل از کشور را از چالش‌های مهم دانست و گفت: دولت می‌توانست با استفاده حداکثری از ظرفیت این افراد از بروز چنین مشکلی جلوگیری کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی، تصریح کرد: دولت باید انواع و اقسام مسائل دنیوی و اخروی مردم و جامعه اسلامی را دانش بنیان حل کند.

وی با اشاره به فعالیت برخی گروه‌ها و افراد در جهت منزوی نمودن حوزه از فضای اجتماعی، افزود: مسئولیت دین اداره جامعه بشری به نحو احسن است و کسانی که حرف‌هایی خلاف این می‌گویند به کلام خود دقت و توجه ندارند؛ آیا این افراد توجه دارند اگر این انقلاب نبود چه بر سر اسلام می‌آمد؟

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha