جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

حزه/رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هیچ عزتی بالاتر از خدمت به شهدا نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، شامگاه پنج شنبه در یادواره پرواز پروانه‌ها، گرامیداشت ۶۸ شهید دانش‌آموز در بروجرد با اشاره به اینکه شهدا با جانفشانی و شجاعت در دفاع از آب و خاک میهن اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: حماسه آفرینی و دلاور مردی‌های مردان و جوانان این مرزوبوم در ۸ سال دفاع مقدس و ایستادگی آنان در برابر دشمنان، ستودنی است.

وی با بیان اینکه شهادت ۶۸ دانش‌آموز مدارس بروجرد در حمله موشکی عراق به شهرستان، سند مظلومیت و حقانیت اهداف اسلامی و انقلابی ملت ایران است، اظهار کرد: کودکان معصوم با حمله موشکی عراق به مدارس در شجاعت روز، نتوانستند جان پناهی برای خود بیابند و در بدترین وضعیت به شهادت رسیدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه هیچ عزتی بالاتر از خدمت به شهدا و خانواده‌های معزز آنان نیست، گفت: باید بی منت و با اخلاص در راستای خدمت به شهدا و خانواده‌های گرانقدر آنان قدم برداریم.

قاضی زاده هاشمی از معرفی مدرسه شهدای بروجرد به عنوان یادمان و موزه شهدا خبر داد و گفت: ساماندهی گلزار شهدای دانش‌آموز بروجرد نیز در دستور کار قرار گرفته است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امنیت و عزت روز افزون ملت ایران مرهون خون مطهر شهدا است، شهدا کرد: باید با بصیرت، هوشیاری و دشمن شناسی توطئه‌های شوم دشمنان انقلاب را خنثی کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha