یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
آیین تکریم از خانواده های شهدای روحانی

حوزه/همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) آغاز تکریم «مادران و همسران شهدای روحانی» در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، همزمان با سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) آغاز تکریم «مادران و همسران شهدای روحانی» با حضور حجت‌الاسلام سیروس حکمتی نیک مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح و حجت الاسلام سیاوش علیزاده مسئول بسیج طلاب، با حضور در منزل خانواده‌های شهدای روحانی در حال برگزاری است.

حجت الاسلام علیزاده مسئول بسیج طلاب کهگیلویه و بویراحمد، با تاکید بر ضرورت تکریم شهدا و خانواده‌های معظم آنها، گفت: نکوداشت نام و یاد شهدا به مثابه تداوم راه و آرمان ارزشمند شهیدان در دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و اسلام است.

علیزاده با بیان اینکه، روحانیون در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل موجب افزایش روحیه و تقویت امید و انگیزه رزمندگان اسلام می‌شدند، افزود: روحانیت در طول تاریخ مخلصانه در برابر خرافات، بی عدالتی‌ها و ظلم ایستادگی کرده است و اکنون وظیفه ماست به نحوی یاد و خاطره آنه را زنده نگه داریم.

در ادامه حجت الاسلام سیروس حکمتی نیک، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فتح با بیان اینکه نقش روحانیت و رسالت فرهنگی و اعتقادی آن در طول تاریخ همواره مقوله مهمی بوده و هست، گفت: روحانیت در طول تاریخ مخلصانه در برابر خرافات، بی عدالتی‌ها و ظلم، ایستادگی کردند، لذا بر خود وظیفه می دانم که ضمن تکریم و تجلیل خانواده‌های شهدای روحانی، یاد و خاطره آنان را زنده نگه بداریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha