جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
همایش

حوزه/ حجت‌الاسلام والمسلمین طائب تصریح کرد: روحیه مادران و همسران شهدا در جنگ تحمیلی و مادران و همسران شهدای مدافع حرم باید استمرار پیدا کند تا به نقطه ای برسیم که امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ظهور پیدا کند و ندای «انا بقیة الله» در جهان طنین انداز شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب عصر امروز (یکشنبه، ۲۶ دی) در همایش استانی «تکریم مادران و همسران شهدای روحانی» که با حضور خانواده‌های معظم شهدای روحانی، مسئولان، اساتید، نخبگان و طلاب بسیجی استان قم استان قم در جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، عنوان کرد: امروز به نام یکی از گمنام‌ترین و موفق‌ترین مادران و همسران شهدا، حضرت ام البنین علیهاالسلام نامگذاری شده و تنها چند سال است که به شخصیت این بانوی گرامی پرداخته می‌شود.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به فضائل و شخصیت حضرت ام البنین علیهاالسلام، حضرت عباس علیه‌السلام را تربیت شده آن حضرت عنوان کرد و اظهار داشت: اگر عاشورا در تاریخ ماندگار شد، به خاطر مادرانی چون حضرت ام البنین علیهاالسلام، مادر وهب یکی از شهدای کربلا و غیره بود و این مسیر باید ادامه پیدا کند و چنین مادرانی در جامعه حضور داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین طائب با بیان اینکه هدف اصلی شهدا، یاری امام زمان خود بود، تصریح کرد: روحیه مادران و همسران شهدا در جنگ تحمیلی و مادران و همسران شهدای مدافع حرم باید استمرار پیدا کند تا به نقطه‌ای برسیم که امام زمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف ظهور پیدا کند و ندای «انا بقیه الله» در جهان طنین انداز شود.

وی یادآور شد: هر زمان حضرت امام می‌فرمودند جبهه را پر کنید، مادران، فرزندان خود را گسیل می‌داشتند و این روحیه باید در جامعه استمرار پیدا کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha