جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
سردار رفیعی

حوزه / فرمانده سپاه استان قزوین گفت: بیانیه گام دوم نقشه راه پیش روی ما است و با ادامه راه شهدا اعلام می‌کنیم هیچ تهدیدی از جانب دشمن بی پاسخ نخواهد ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، سردار رستمعلی رفیعی آتانی، صبح امروز در دیدار مدیر و اساتید مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین گفت: جمهوری اسلامی زنده و پویا است و دومین چله خود را پرقدرت و با تاسی از شهدا آغاز کرده است

فرمانده سپاه استان قزوین خاطرنشان کرد: شهدا ما را به قله بردند که اگر نمی‌بردند در آتش می‌سوختیم و حالا مفتخریم که در جای خود قرار گرفته‌ایم.

وی ادامه داد: شهدا یک امت هستند و اثر عمل ما نیز باید همانند شهدا بر همه ملت، باورها و عقاید مثبت باشد

فرمانده سپاه استان قزوین اظهار کرد: طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، زمانی که در کشورهای مختلف جنگ می‌شود تنها طیف خاصی وارد جنگ می‌شوند، اما در جنگ تحمیلی ایران همه مردم از اقشار مختلف وار جنگ شدند و ما باید این مسئله را به رخ دشمن بکشیم و به جوانان عرضه کنیم.

سردار رفیعی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: قاسم سلیمانی، یک فرد نیست، او یک جریان و یک مکتب است و راه او ادامه راه شهدا می‌باشد و به فرموده مقام معظم رهبری او تربیت یافته مکتب روح الله است.

فرمانده سپاه استان قزوین عنوان کرد: اخلاق سرلوحه زندگی کاری و شخصی او بود و در میدان مبارزه به شریعت و اخلاق پایبند می‌ماند و هرگز حقی از کسی ضایع نمی‌کرد.

سردار رفیعی بیان کرد: او در میدان نبرد زودتر از نیروهایش حاضر می‌شد و این یک درس بزرگ برای همه ماست و دشمنان ما این را نفهمیدند و به غلط خواستند با شهادت سردار سلیمانی عزیز ملت را در مقابل نظام و رهبری قرار دهند که آرزوی خود را به گور بردند.

فرمانده سپاه استان قزوین در پایان گفت: بیانیه گام دوم نقشه راه پیش روی ما است و با ادامه راه شهدا اعلام می‌کنیم هیچ تهدیدی از جانب دشمن بی پاسخ نخواهد ماند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قزوین هم گزارشی از فعالیت‌های این مدرسه ارائه داد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha