چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی

حوزه / معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: اجازه ندهیم که مسائل آموزشی و پژوهشی در مدارس علمیه، تهذیب را به حاشیه ببرد.

حجت الاسلام سیدتوفیق رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: در طول سال‌های اخیر در بحث مسائل تهذیبی و پررنگ‌تر کردن این موضوع در حوزه‌های علمیه برنامه‌های بسیاری صورت گرفته است.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان گفت: اجازه ندهیم که مسائل آموزشی و پژوهشی در مدارس علمیه مسئله‌ای به مهمی تهذیب را به حاشیه ببرد.

وی با اشاره به سفر معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور به استان‌های کردستان و کرمانشاه، عنوان کرد: در سفر معاون تهذیب حوزه‌های علمیه به کردستان و نیز دیدار وی با معاونین تهذیب مدارس علمیه این استان بسیاری از مسائل، مشکلات و پتانسیل این بخش تشریح و بیان گردید و بی شک این نشست با حوزویان کردستان می‌تواند بر موضوع تهذیب تأثیرات مثبت خود را داشته باشد.

حجت الاسلام رضایی اظهار کرد: طلبه‌ای که در کنار آموزش‌های حوزوی موضوع تهذیب را مهم می‌داند بی گمان می‌تواند بهتر و با انگیزه تر مراحل ترقی، علمی و اخلاقی را طی کند، بنابراین انتظار داریم که معاونین تهذیب در مدارس علمیه کردستان این مهم را مدنظر داشته باشند.

معاون تهذیب حوزه علمیه استان کردستان بیان کرد: از سوی دیگر باید معاونین و حوزه علمیه کردستان با برگزاری برنامه‌های تهذیبی و اخلاقی نقش این مهم را در فکر و اندیشه طلبه پررنگ‌تر از گذشته نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha